Grym dag på fjäderholmarna

ÅÅååå Älska Bruden som visste för lite =D Den var så himla bra men eftersom man inte fick ta några bilder på föreställningen så lånar jag några bilder från pernillas blogg här kommer du till den.

ett litet citat med.

" SISTA föreställningen är det kutym att man gör "practical jokes" på varandra....!

Jag kom på att vi skulle klä ut våran scenchef Per till....MIG!

Vid ett tillfälle öppnar nämligen Peter dörren och pratar till mig som står "gömd" så att publiken inte riktigt ser mig.....  

Så den ENDA som egentligen såg detta , var Peter...!

Jag kan säga så mycket som att han DOOOOOG - av skratt! Och av chocken....! 

Så ni som var där och undrade vad det var Peter skrattade åt så mycket att han heeelt kom av sig....?! "

källa: Pernillas Blogg.

Här kommer då bilderna återkommer med andra bilder på "båten" (Ni förstår sedan lite senare.)

Hela ensemblen: Hans, Mia,Pernilla, Martin, Maria och Peter.



Jag tycker att Peter gör den bästa fula grimarsen. HAHA skojar bara.

Per scenchef


"Per" nilla

vad lite grejer du har med dig hem Pernilla :P

som sakt alla bilderna är från Pernilla och mina bilder kommer i nästa inlägg.

Ha det super nu så ses vi
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0