Vad roligt för Martina

"Jag satt tillsammans med Martina och hennes mamma på båten tillbaka till stan. Vi hann prata en bra stund och Martina berättade lite om sig själv. Att hon är 15 år och har mig som sin stora idol (vilket hon är ganska ensam om bland sina jämngamla vänner) och sen berättade hon om sin Pernilla-fan-blogg som hon startat.  http://www.pernillawahlgrenfanblogg.blogg.se/"



Texten och bilden lånad från Pernillas blogg som du hittar här!


Martina och jag har varit Pernilla fans kompisar nu i några år tror jag och jag började läsa hennes pernillawahlgrenblogg för jag tyckte den var så bra och så helt plötsligt får jag veta att det är lilla MARTINA som skriver den jag blev helt i chock =D Jag är verkligen glad att Martina van fribiljeterna till Bruden som visste för lite eftersom hon inte kunde gå annars då hon bor i Falun och kostar en del att åka till Stockholm bo här och sen köpa biljeterna det blir en slant det men nu vann hon ju biljeterna så är JÄTTE glad för att Martina fick denna möjlighet =D vi var och såg fyra bröllop och ett bad samtidigt samma föreställning men vi träffades aldrig hon satt längst bak och jag längst fram =D haha.
Nu säger jag godnatt Ha en super bra dag! I morgon får se vad dagen bjuder på,
vet i alla fal att den bjuder på att handla frukt och grönsaker och sen att jag ska ha mitt eget lilla spa här hemma :P

Godnatt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0